Ahad, 6 Februari 2011

miss u all..

 miZs nye at sume yg daa kt kdah tOo..
lme arn da ta jmpa kowg..
bIle aGY nak jmpe nie..!!
cgtcgt wndu lol..!!
dlu ta asew pOn cmnieyh..
mmBY time dkt kod..

ta kIRA..aku nak jmp ampa...
kak,abg,adex,,
kwnkwn..
wndu ne,,!!
yg da fb leyh lha dok cntct
slalu..but yg ta der tOO..!!
ampa jgn lha lupe art aku..
mmtang2 lha jaOh..
ingat lha loW adew kngan2 kyte dlu..
low pon ta mnis kew..!1
ahha..
jdykan lha mniss..
like sugar..
'hahha..

ampa nak TAw ta..aku
ta pnah pon asEW wndu
kt ampa like skunx nieyh..
taw arkk!!!..
thiz nite aku pon
ta taw laa..
ttbe jehh tringat at
oztel dlu..
huhu...
cam2 jdy at sane!!..
but aku happy bilew nan
kowg..!!
ampa ramah nan aku..!!
ampa ta sombg..
abbout my musuh..
or yg ta suke kt aku too
blah arh..
skit pon ta wndu kt ampa..
hahhaha..
but aku nieyh ta sggup arh..
!!let's it be ea...

adooii,,
bilew agy nk jmp ampa nie..???
ampa jgn buang num tepon akku taw...
t2 bilew2 leyh arh jmp..
low pnjg umo arn!!
aku nak mkn char kue tiaw kdah..
sdapppp...
yumyumyummii!!!..

kak eyla..!!mis jgax/..low ppon ta pnah jmp..
but apat at fb jehh..!!
lme ta on9 arn..
sbok nan kjew..
lek lok aw kjew toOO....
muahh 4 u all...
k.lahhh..
pew2 pon.. aku ttap cyag at kowg..
inagt aku slalu..
muahhhhhhhh!!.
<3<3<3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan